tiistai 20. joulukuuta 2016

Parasta just nyt


Moikka!
Tiedättekö sen tunteen, kun ajattelee, että tää hetki on vaan niin hyvä, että haluaisi sen jatkuvan vaikka kuinka pitkään. Täältä nousee heti kaksi kättä ylös, sillä mä todellakin tiedän!! Mulla oli tossa viikonloppuna just yksi sellainen hetki.
Olin siis pikkusiskojeni kanssa yökyläreissulla meidän mummon ja ukin luona. Lauantaina olikin sitten tosi hyvä sää ja mun isovanhemmat päättivät mennä laittamaan verkkoja jään alle, niin kuin joka muukin talvi. Olen ollut ennenkin katsomassa verkkojen laitto-operaatiota ja autellutkin niiden laitossa, mutta päätettiin nytkin mun siskojen kanssa lähteä jäälle katsomaan verkkojen laittoa.

 Minä ja mun vanhempi pikkusisko Jenny vedettiin meidän nuorinta siskoa Juulia suurella ahkion tapaisella pulkalla pitkin jäätä. Sillon oli pikku pakkanen (ei liian kylmä, mutta raikas ilma), kaikkialla oli tosi hiljasta, lukuunottamatta meidän itse aiheuttamia ääniä ja jään päällä olevan lumen  narskumista kenkien alla. Kaikista parasta oli meidän kaukana edessä siintävä sumu. Vitsi, että olikin kaunista! Musta tuntu, että voisin vaan kävellä ikuisesti sitä sumua kohti, samalla vetäen sitä ahkiota, jossa Juuli makoili tyytyväisenä siitä, että sen ei tarvinnut kävellä. Rakastan tällaisia hetkiä, jolloin ei ole kiire mihinkään eikä tarvitse tehdä mitään erityistä. Parasta ikinä!
Nautitaan näistä hienoista hetkistä!
-Juliana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti